gila !

gila !

Monday, 6 June 2011

Cinta Jarang-jarang !

Huish . jangan ditanya la pasal awek dengan aku . aku hanya paham perempuan tapi perempuan tak pernah paham aku . nampak ! hah ! tu sampai sekarang aku membujang . agak lama jugak la aku kesunyian kasih sayang . HAHA . tapi aku tak kesah sebab aku taw awal dah kalau capel masa sekarang ni bukan boleh kawen puun .  

 Masa aku hidup ni kan . aku pernah capel 4 kali jea . HAHA . ada jugak la anasir anasir mana tah mengatakan bahawa saya zulkifli yusof seorang playboy . DASYAT !, DASYAT !, DASYAT ! . haha .tapi dapat jugak aku publisiti murahan ni .(gila glamor) ahhh ! bia lah . nak cta orang pertama lah . begini hikayat nya :

aku dengan si A(bukan nama sebenar) mula berkawan semasa aku umur 13 tahun . kami kenal dalam mesej jea puun , tapi satu sekolah . biasa la sekolah agama mana boleh jumpa laki dengan perempuan . aku pun time tu malu malu stupid . haha . time tu jugak la fitnah merata-rata cakap si A ni awek aku . masa tu aku tak minat lagi si A tu . lepas 3 tahun kawan , baru lah terjatuh hati la pulak kan (alamak terlebih sudah) haha . ni jugak antara sejarah aku paling tak boleh lupa la . aku stat capel dengan si A tu lepas PMR . ni suma atas permintaan peminat nak buad macam mana kan ? (lebih-lebih pulak kau nyah) haha. ni part best . aku capel 3 hari jea . lepas tu gaduh atas sebab sebab tak nak kalah .(zaman budak baru nak up) haha . gaduh nya berlarutan setaon setengah . masa tu dia dah kalah awal da. tapi ego aku ada lagi . stended la lelaki . tapi aku malas nak ego budus tu aku kalah jugak la . sekarang kami masih kawan macam biasa .(aku ada hati lagi dekat dia,tapi tak nak ngaku , EGO) haha . cerita dongeng orang kedua pula begini dong :

 Kawan sekolah lama aku jugak la nama nya S(bukan nama sebenar) ini capel kontrak . hah ! mesti tak penah try kan. hhaa. kontrak dia selama 3 bulan jerp . lama jugak la . tapi 3 tu sama .HAHA . dalam 3 bulan tu ada jugak la perasaan sayang tu keluar . tapi da nama pun kontrak . terpaksa la . dalam kontrak tu si S suruh cari awek laen . baru boleh putus .aku pun berusaha la . tapi nak buad macam mana . almaklum la aku memang tak reti nak mengorat . AHAH. kalau tak nak sambung kontrak tu . tetapi disebab kan terkantoi dengan si joyah(bukan nama sebenar jugak) terpaksa la putus serta merta (macam batalkan lesen la pulak). pastu baru la bermula kisah baru aku yang ketiga yea :

 HAH ! ni cita pun sekejap dan bosan .budak kelas aku jugak aku hentam . aku ni da la pemalu . bercinta satu kelas , jadi lagi pemalu stupid la . tapi dengan si J(macam besa lah). dengan budak kelas aku yang laen memang tiada belas kasihan la. berapa orang kena kentut maut aku . HAHA . mula mula aku capel takda sapa taw. lepas tu kantoi . abes maruah aku nak membujang tak menjadi . HAHA,  aku capel dengan J ni tak lama jugak la . sebulan kot. tah . kami tak sesuai kot . aku kan tak betol HAHA .

number 4 ni best sikit :(HAHA) nama : S jugak tapi bukan nama sebenar . aku jumpa masa aku maen softball . mula mula aku nampak, lepas tu hilang. dia ni macam chipsmore la . penat aku cari satu sekolah tapi senyap-senyap la . kalau kantoi dengan membe aku . jatuh la maruah aku sebagai geng kutu rayau . haha . tak lama tu aku jumpa balek . time tu la ada membe aku (budak softball jugak) minat dia . aku gitaw membe aku tu . lepas tu membe aku tu menyerah kalah la sebab aku kapten haha . aku puun guna kan la teknik terhegeh-hegeh aku . tacing tacing cikit sampai la kawan aku tu bengang ngan aku , haha . selepas itu aku menggunakan teknik kawan kawan perempuan ku untuk mengorat nya . HAHA . budak ni bawah umur sikit. masa aku test mintak capel dia cakap dia dah ada pakwe . membe aku jugak . aku kata takpa la . jadi abang angkat pun jadi la kan .tapi disebabkan ke prihatinan aku . budak tu sanggup putus ngn pakwe dia dan capel ngan aku .(perampas jugak kau ni kan) haha . si dia ni tak paham aku macam mana .
penat aku terang kan kat dia . dia tak paham jugak , mungkin dia ni lembam sikit kot .haha .(rilek jea kata anak orang macam tu). tu aku bosan dengan dia . dia tak sejiwa dengan aku . penat aku buang kasih sayang aku jea . tapi yang ni la capel paling lama aku . tak taw la bpa lama . tapi lama jugak la . HAHa . masa nak putus ,fuhh ! punya la susah nak tipu . naseb baek ada sifu yang terer ajar . tertipu terok la dia . HAHA .

bukan saja nak tipu , sebab dah dia tak paham aku jenis macam mana . melawak merbahaya sikit pun merajuk macam tenuk . benci aku . HAHA .sekarang hati aku da kosong . nak isi hati orang lain la pulak . haha . tapi aku nak cari yang specis macam aku sikit2 . jangan macam aku sangat . tu orang laen pun tak nak . haha . so moral of story . jangan jadi macam saya ! HAHA . 

No comments:

Post a Comment