gila !

gila !

Saturday, 4 June 2011

Cerita Aku Lah .

Aku telah diturun kan dibumi pada 15 disember pada tahun ayam . setelah itu , bermula roadtour aku kat dunia ini . ni nak cita la pasal roadtour aku kan , tak kan nak cita pasal orang laen punya roadtour . oke lah , cita nya bermula begini . masa aku aku sekolah rendah aku sekolah dekat sk teluk medan. banyak la adik beradik aku sekolah situ . besa la lahir pun lat situ . kat sekolah tu aku "agak popular la" sebab aku adik cikgu . HAHA . semua yang berkaitan dengan cikgu mesti populer . (gila glamor gitu) . HAHA. tu satu sebab la , ada lagi sebab dia  hah . sebab yang laen , aku ni nakal ( hiperaktif ) ahaha . kat sekolah tu aku ada minat seorang perempuan ni . tapi macam takda respon . so i wat do no la. aku jugak pernah xcdnt time tu . kena langgar moto . tapi paling power la. aku benjol orang yang langgar tu hilang dua gigi depan , tertalan katanya . HAHA . biasa la tak dengar cakap mak . mak kata jangan lintas . aku hentam lintas jugak . kan da kena . tu zaman mesopotamia , hah ni nak cita pulak masa da besaq sikit . aku telah dihantar ke sekolah agama dekat epoh atas kemahuan bapa ku . masa tu la aku jadi lagi superb hiperaktif hah. masa aku mula mula masuk, aku cadang nak jadi budak jambu . tapi disebabkan aku suka berkawan dengan orang-orang yang "nakal" habis macam-macam masalah aku buad . Fly sekolah la , kutuk cikgu memang wajib , ponteng kelas , isap rokok , pecah DM , pecah bilik disiplin dan sewaktu dengan nya lah . I paling terer kopak loker la . HAHA . egt budak sekolah agama baik baik ? tidak mungkin la . aku juga telah memecah rekod sekolah dengan membuat kes paling hebad di sekolah itu . kes itu hampa tak yah la taw . yang mana taw . buad buad lupa sudah la. malu aku (masa buad tak malu) . haha. aku sekolah situ 3 taon sudah la . aku bukan nak jadi ustaz pun . tapi aku ada la ilmu sikit kan dari takda . hah . lepas tu aku masuk pulak sekolah penjara kerian (teknik) fuh . di situ pun stater zaman hitam aku . HAHA . ayat ja lebih . dekat situ macam-macam orang bermasalah aku jumpa . biasalah penjara . pestime la aku dapat kelas dengan perempuan . ramai pulak tu . dulu sekolah aku kelas lelaki suma (gay) haha . takda lah . kelas aku ada 16 perempuan 4 ja lelaki . hah . mula-mula masuk aku tak reti nak sembang dengan perempuan . kat sekolah agama aku jarang sembang dengan perempuan , tu tak reti dan malu malu kucing . HAHA. dekat teknik tu aku lagi la membuak buak kenakalan aku . untuk mencari duet lebih , aku terpaksa menjadi tokan rokok . uish seminggu boleh dapat RM100 oi. masalah laen jangan ditanya la . HAHA . kalau nak taw aku ni jugak ahli sukan (wah bangga kau kan) haha . aku bermain softball dari aku F1 sampai habis sekolah . subjek yang aku paling tak minat . subjek yang kena membaca .uish . lembab otak aku kalau membaca . subjek yang paling aku suka math la, dan  tidor masa kelas math . memang febret . HAHA. nampak ! hah . perangai aku ni susah nak dipaham . ramai jugak la wanita/awek (tak ramai pun.4 orang ja penah jadi awek aku) yang tak paham aku . walaupun da lama kenal .tapi ada jugak seten seten perempuan yang paham aku . tu specis yang same dgn aku la . tapi aku lagi terok perangai . tapi aku suka buad perangai budak budak . sebab rasa seronok . haha . tetapi dari situ la aku jadi matang sikit sikit .  so sekarang ini aku under proses ingin mentranform diri aku ke arah baik sikit kot .HAHA .takpa lah janji ada ubah sikit . sampai tang tu ja lah cerita aku . hee. .

No comments:

Post a Comment